2015-06-21 20:32:19 Poduzetnički duh Kako potaknuti i razviti poduzetnički način razmišljanja, poduzetničku kompetenciju... Kako potaknuti i razviti poduzetnički način razmišljanja, poduzetničku kompetenciju i njoj pridružene sposobnosti? Kako osmisliti i realizirati poslovnu ideju? Kako izraditi vlastiti poslovni plan? To su pitanja s kojima su se učenici upoznali na nastavi gospodarstva te se nastavili dodatno baviti i kroz navedenu izvannastavnu aktivnost koju je vodila profesorica Margita Vukorepa. Nakon što su učenici, koji su pokazali interes za ulazak u svijet poduzetništva, posljednjih mjeseci osmišljavali i izrađivali svoje poslovne planove dogovorili su se da će u atmosferi zadnjeg nastavnog dana ove školske godine održati prezentacije svojih gotovih uradaka. Ovu aktivnost do kraja su uspješno realizirali učenici 3.c razreda, tehničari zaštite prirode. Oni su pred zainteresiranom školskom javnošću odlučili prezentirati dva poslovna plana. Učinili su to u prisustvu ravnatelja naše škole prof. Davorka Sabola, nekolicine nastavnika, novozaposlenih djelatnika u projektu “Modernizacija strukovnih programa u Drvodjeljskoj školi” i drugih učenika. Jedan plan je detaljno opisao mogućnost uzgoja crnog ribizla u našem školskom rasadniku dok je drugi plan govorio o uzgoju i proizvodnji koprive. S jedne strane tijekom prezentacije učenici su predstavili svoja gospodarska razmišljanja o tome kako zaraditi, a s druge strane identificirali su se sa svojom budućom profesionalnom ulogom zaštitara prirode. U više navrata istaknuli su i pitanje važnosti humaniziranje zapuštenih gradskih površina, građansku odgovornost tj. ulogu onih koji svakodnevno žive i rade u blizini ovakvih područja kao što je zapušteni rasadnik koji je od nedavno jednim dijelom u najmu naše škole. Nakon prezentacije poslovnih planova ravnatelj je pohvalio nastojanja učenika da se uključe u realizaciju projektnih aktivnosti rasadnika. Upoznao je prisutne učenike s početkom realizacije projekta koji se financira sredstvima iz EU fondova, a odnosi se na modernizaciju strukovnih kurikuluma zanimanja šumarski tehničar i tehničar zaštite prirode. Također je najavio i osnivanje učeničke zadruge u okviru čijeg rada bi se ovakvi učenički poslovni planovi mogli lakše realizirati. Najbrojniji na prezentaciji su bili učenici 3.b drvodjeljski tehničari dizajneri i restaurator. Bila je to također prilika za razmjenu ideja s vršnjacima drugih zanimanjima i aktualnom pričom o školskom rasadniku.
|
Drvodjeljska škola Zagreb |