OBAVIJEST UČENICIMA
Svi učenici koji žele steći više znanja, vještina, novih poznanstava, te imati vlastiti džeparac mogu raditi privremene i sezonske poslove samo za vrijeme školskih praznika. Te se na ovaj način naučiti disciplini i stječi radne navike koje će vaši budući poslodavac izuzetno cijeniti. Zato krenite na vrijeme s popunjavanjem svog životopisa.
Učenici mogu raditi:
- Puno radno vrijeme maloljetnog redovnog učenika ne smije biti dulje od 7 sati dnevno i 35 sati tjedno (iznimno, puno radno vrijeme maloljetnog redovnog učenika koji je navršio 15 godina života može biti osam sati dnevno i 40 sati tjedno).
- Maloljetni redovni učenik koji dnevno radi više od 4 sata i 30 minuta ima pravo na odmor od najmanje 30 minuta i na tjedni odmor u trajanju najmanje 48 sati neprekidno.
- Između 2 uzastopna radna dana učenik ima pravo na odmor od najmanje 14 sati neprekidno.
- Zabranjen je rad u razdoblju između 20 sati navečer i 6 sati ujutro.
- Ako redovito pohađaju srednju školu i imaju suglasnost roditelja ili zakonskog skrbnika za obavljanje učeničkih poslova (za maloljetnike).
Učenici smiju raditi isključivo u vrijeme školskih praznika, tj. tijekom proljetnih, ljetnih i zimskih praznika propisanih od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.
Učenički servis služi za potpisivanje ugovora i isplatu plaće.
Ugovori se ne izdaju retroaktivno tj. unazad (npr. u vrijeme ljetnih praznika za rad obavljen u zimskom periodu ili za rad izvršen tijekom srpnja u kolovozu zbog obveze servisa na zakonom propisanu prijavu).
Ugovori se podižu za vrijeme praznika ili najranije tjedan dana prije praznika.
Učenici su obavezni ugovor podignuti najkasnije 8. dan od dana početka rada.
Kad se učenik učlani u učenički servis članska iskaznica mu vrijedi cijelo vrijeme dok je redovni polaznik srednje škole.
Obveza učenika je da svake nove školske godine donese postojeću člansku karticu i potvrdu o statusu redovnog učenika radi produženja iste.
Ugovor sklapa maloljetni redoviti učenik uz supotpis zakonskog zastupnika ili skrbnika i naručitelja posla.
Poslodavac ima rok od 8 radnih dana od dana primitka računa kako bi izvršio uplatu Učeničkom servisu.
Potraga za učeničkim poslom prepuštena učeniku i on sam bira.
Za učlanjenje u učenički servis potrebna je dokumentacija koja se razlikuje prijavljuje li se maloljetni ili punoljetni učenik.
Nakon pronalaska posla za učenike, učenički servis izdaje Ugovor o povremenom radu redovnog učenika.
Za učlanjenje u učenički servis potrebno je pripremiti sljedeće dokumente:
- osobnu iskaznicu,
- uvjerenje (potvrda) škole o redovitom školovanju za tekuću godinu (podigni u školskoj referadi ili tajništvu, ili isprintati iz e-dnevnika),
- dokument koji sadrži tvoj OIB,
- broj žiro ili tekućeg računa (otvoriti tekući ili žiro račun u banci),
- pisanu suglasnost roditelja ili skrbnika (za mlađe od 18 godina),
- presliku osobne iskaznice roditelja ili skrbnika
Više informacija možete pronaći na web stranicama:
- http://www.ss-tehnicka-zg.skole.hr/servis
- https://www.danasradim.hr/informativka/vodic-za-rad-preko-ucenickih-servisa-1
- https://www.danasradim.hr/poslovi?kategorija_radnika=2&kategorija_radnika=6
Administrator imenika je osoba u školi zadužena za ažuriranje LDAP imenika škole tj. podataka elektroničkih identiteta u sustavu AAI@EduHr učenika i djelatnika škole.
U našoj školi administrator imenika je Tihomir Pauković, dipl. ing.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Linkovi |