preskoči na sadržaj

Drvodjeljska škola Zagreb

Biti u virtualnom okruženju – Kako naći balans?

U okviru rada Odgojnog savjetovališta, pripremili smo novi paket materijala za naše učenike

„Biti u virtualnom okruženju – Kako naći balans?“.  

Materijali su prvenstveno oblikovani s ciljem pomoći učenicima, u trenutno dominantnim online okolnostima i aktivnostima,  zadržati i/ili pronaći ravnotežu između virtualnog i realnog okruženja te usmjeriti ih na važnost brige o svom cjelokupnom zdravlju. Vjerujemo kako ove sadržaje možete samostalno koristiti, ali i biti dopunjeni te od koristi nastavnicima i stručnim suradnicima u njihovom neposrednom radu.

Konkretno, paket se sastoji od sljedećih materijala:

  • „Virtualno okruženje – Jesam li u balansu?“
  • „Potrebe – Kako ih zadovoljiti i biti u balansu?“
  • „Tko sam ja online?“
  • „Briga o zdravlju – Briga o sebi“
Čuvajte se i ugodane nove radne tjedne želimo! :)
 
U ime Stručnog tima Odgojnog savjetovališta,
S. Radić Bursać
 
 

KAKO PREPOZNATI SIMPTOME KORONAVIRUSA I ŠTO UČINITI

KAKO PREPOZNATI SIMPTOME KORONAVIRUSA I ŠTO UČINITI AKO IH UOČITE

Koronavirus izaziva blage simptome slične gripi, poput:

  • povišene tjelesne temperature
  • kašlja
  • otežanog disanja
  • bolova u mišićima i
  • umora

Sumnja na infekciju koronavirusom postavlja se u slučaju kad su zadovoljeni sljedeći kriteriji:
1.   akutna respiratorna infekcija (barem jedan od sljedećih simptoma: povišena tjelesna temperatura, kašalj, kratak dah bez obzira zahtijeva li hospitalizaciju)
2.   tijekom zadnjih 14 dana prije početka simptoma barem jedan od sljedećih epidemioloških kriterija:

  • bliski kontakt s potvrđenim ili vjerojatnim slučajem infekcije koronavirusom ili
  • boravak u zahvaćenom području

U težim slučajevima javlja se teška upala pluća, sindrom akutnog otežanog disanja, sepsa i septički šok koji mogu uzrokovati smrt pacijenta, a osobe koje boluju od kroničnih bolesti podložnije su težim oboljenjima.

Osobe sa simptomima akutne respiratorne infekcije (
nagli početak barem jednog od slijedećih simptoma: povišena tjelesna temperatura, kašalj, kratak dah) uz ispunjene epidemiološke kriterije, kod kojih zdravstveni djelatnik postavi sumnju  na infekciju koronavirusom hospitaliziraju se uz primjenu mjera izolacije, dijagnostike i liječenja.

U SLUČAJU DA PRIMIJETITE OVE SIMPTOME, ODMAH 
NAZOVITE SVOG LIJEČNIKA ILI EPIDEMIOLOŠKU SLUŽBU. Opišite im svoje stanje i poslušajte njihove upute.

Nemojte odlaziti liječniku prije nego što ga nazovete.

izvor:https://www.koronavirus.hr/o-bolesti/103

Službena stranica Vlade za pravodobne i točne informacije o koronavirusu:

https://www.koronavirus.hr/

VAŽNI BROJEVI !!!

Hrvatski Crveni križ otvorio je besplatni jedinstveni telefonski broj za psihosocijalnu podršku 0800 1188. Svi građani koji su u samoizolaciji ili karanteni te svi koji osjećaju zabrinutost u vezi situacije s epidemijom koronavirusa i potrebna im je psihosocijalna pomoć zovu ovaj jedinstveni broj telefonskog automata, koji će ih usmjeriti da biraju pozivni broj županije iz koje zovu.

Posebne ambulante za Grad Zagreb

GRAD ZAGREB
Dom zdravlja Centar:
Avenija Većeslava Holjevca 22, 01 6598 464
Laginjina 16, 01 4604 199
 
Dom zdravlja Zagreb - Istok:
Grižanska 4 01 296 04 18
Hirčeva 1 01 272 06 30
 
Dom zdravlja Zagreb - Zapad:
Prilaz baruna Filipovića 11, 091 3876 591
Park stara Trešnjevka 3, 091 3876 000

Hitna telefonska liniju za upite građana 0800 9999

ZAGREBAČKA ŽUPANIJA
Ivanić-Grad, Omladinska 25, za područje Ivanić-Grada, Dugog Sela, Vrbovca i Svetog Ivana Zeline - kontakt telefon 01/2831-174
Velika Gorica, Matice hrvatske 5, za područje Velike Gorice i Jastrebarskog, kontakt telefon 01/6379-717
Samobor, Ljudevita Gaja 37, za područje Samobora, Svete Nedelje i Zaprešića, kontakt telefon 01/3330-746 

Institucija

Kontakt broj

HRVATSKI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO

098 22 77 53

ZZJZ "Dr. Andrija Štampar", Zagreb

091 46 96 444

ZZJZ Zagrebačka županija

099 736 87 84

HRVATSKI CRVENI KRIŽ

107

Zagreb

Grad Zagreb

info@ckzg.hr

Ilica 223

10000 Zagreb

01/3778-236

01/3778-681

Petar Penava      

 

130

Zagrebačka

Dugo Selo, Ivanić-Grad, Jastrebarsko, Samobor, Sv. Ivan Zelina, Velika Gorica, Vrbovec, Zaprešić

info@dck-zagrebacka-zupanija.hr

Savke Dabčević Kučar 6

10430 Samobor

01/3876-062

01/3876-062

Drinka Sopta

 


KAKO „ZAUZDATI“ ZABRINUTOST U VEZI KORONAVIRUSA?

KAKO „ZAUZDATI“ ZABRINUTOST U VEZI KORONAVIRUSA?

SAVJETI PSIHOLOGA

Svi osjećaji utječu na naše ponašanje. Vrlo često je intenzitet naših strahova više odraz našeg subjektivnog doživljaja rizika ili opasnosti, nego stvarnog rizika koji se temelji na objektivnim, epidemiološkim podacima. Ovih dana svi smo svjesni utjecaja koji na naše živote ima stres povezan s pandemijom koronavirsua (COVID-19). U svakoj krizi, pa tako i zdravstvenoj poput ove koju prolazimo sada, važno je voditi računa i o psihološkoj dobrobiti. Evo nekoliko smjernica što možete sami učiniti za sebe i svoje bližnje.

PREPOZNAVANJE ZNAKOVA STRESA

Posve je normalno biti u stanju povišenog stresa i imati cijeli niz emocionalnih reakcija na opću zdravstvenu situaciju. Neki od signala da ste pod stresom mogu biti ovi: pogledati PRIVITAK

Priloženi dokumenti:
KAKO. zauzdati zabrinutost.pdf


Pozivni centar na temu koronavirusa broj 113

NACIONALNI BROJ 113 ZA INFORMACIJE O KORONAVIRUSU
113

Pozivni centar na temu koronavirusa broj 113
Građanima  od 7 do 22 sata svaki dan na upite odgovaraju epidemiolozi i drugi stručnjaci.
 
###
S naglaskom na zdravstvena pitanja građani se mogu obratiti svaki radni dan od 16 do 22 sata, a subotom, nedjeljom i praznikom od 8 do 22 sata na ovaj broj: 01 / 20 99 087
Na ovom broju telefona savjete će pružati liječnici, farmaceuti i drugi stručnjaci volonteri.
###

Za psihološku pomoć građani se mogu obratiti svaki radni dan i vikendom 8 do 20 sati na brojeve telefona: 099 / 52 70 126 i 099/52 70 127

 


Kako se ponašati u okolnostima pandemije i potresa???

Kako se ponašati u okolnostima pandemije i potresa???

 

Drage učenice i učenici, na stranici http://www.koronavirus.hr možete pronaći sve relevantne  informacije o korona virusu, o prevenciji zaraze, važnim kontaktima u slučaju sumnje, o načinu nošenja sa istim. Osim toga, snašla nas je i prirodna elementarna nepogoda-potres, o čemu također objavljuju podatke i informacije.

Potres je situacija koja izaziva strah visokog intenziteta kod svih ljudi. Pandemija izaziva tjeskobu u kojoj živimo već tjednima. 

Sada kada smo doživjeli ove dvije opasnosti i osjećaji su nam intenzivni i za mnoge preplavljujući.

Ljudi će se razlikovati po svojim reakcijama, ali univerzalno je:

  • Jutros ste vjerojatno osjetili snažnu uznemirenost u tijelu.Ona će se postupno smirivati, ali vjerojatno ćete se čitav dan osjećati napeto i uplašeno. To je sasvim normalno, time nas naša tijela spremaju za velike izazove, daju nam energiju i drže nas budnima. Posljedica toga bit će osjećaj umora i „slomljenosti“, već večeras ili sutra. Sve će se to smiriti za nekoliko dana.
  • Imali ste potrebu čuti se sa svojima, približiti se jedan drugome, pružiti si ruku. To je potpuno normalno i u svakoj drugoj situaciji bi vam savjetovali da upravo to učinite. ALI NE U OVOJ! Ne zaboravite na pandemiju. Održavajte socijalne kontakte na sigurnoj udaljenosti. Šaljite poruke podrške, ali izbjegavajte bliži kontakt.
  • U obje ove opasnosti s kojima se suočavamo važno je zadržati razum, ne podlijegati dezinformacijama, ne širiti paniku jer ona je naš najveći neprijatelj u ovakvim situacijama.
  • Protiv virusa imamo tri štita: ODGOVORNO PONAŠANJE, imunološki sustav koji je priroda ugradila u svakog od nas i medicinsku skrb
  • Povijest nas uči da je ponašanje uvjetovano strahom, a ne razumom pogubnije od svega.

Odgovorno se ponašati prema sebi i drugima znači:

  • Slijedite sve savjete kriznih stožera
  • Držite distancu, perite ruke, poštujte sve što vam se savjetuje u vezi koronavirusa
  • Ne širite dezinformacije
  • Gledajte vijesti umjereno
  • Štitite se humorom
  • Održavajte socijalne kontakte, ali na daljinu, dajte jedni drugima podršku
  • Ako uznemirenost ne popušta, javite se stručnjacima za psihičko zdravlje. 

 
Prof.dr. Dražen Begić, Pročelnik Katedre za psihijatriju, Medicinski fakultet, Zagreb
Prof.dr.sc. Nataša Jokić-Begić, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet

izvor: https://www.koronavirus.hr/najnovije/snasle-su-nas-dvije-opasne-situacije-pandemija-i-potres/270

 


KAKO PREŽIVJETI IZOLACIJU?

KAKO PREŽIVJETI IZOLACIJU?

#OSTANIDOMA

Uz potres koji nas je zadesio, ovih dana stalno slušamo o koronavirusu. Tema koja zaokuplja pažnju svih nas. Koronavirus uveo nas je u socijalnu distancu.

Pred nama je još puno dana izolacije, a kako ne bi došli u napast i izišli iz kuće (osim u nužnim slučajevima) te tako ugrozili zdravlje sebe i ostalih, moramo pronaći način da se zabavimo unutar svoja četiri zida, a i skrenemo misli s nedaća koje su nas zadesile. Vrijeme brzo leti ako znamo kako ga iskoristiti, a ovo su neke od preporuka kako to učiniti.

Čitaj

Iako imamo nastavu na daljinu i vjerojatno imaš brdo obaveza, ovo vrijeme idealno je za pročitati knjigu. Iako su knjižnice zatvorene, na internetu se može pronaći mnoštvo knjiga.  Također, knjigu možeš kupiti i online (mnoge knjižare nude 2+1 gratis opciju). Za preporuku se slobodno obrati knjižničarki.

Pogledaj film ili slušaj glazbu

Ako imaš neki zaostatak od prije, svakako to nadoknadi. Pogledaj dobar film, svoju omiljenu seriju ili slušaj glazbu, opusti se. To je i najvažnije.

P.S. Ukoliko želiš nove sadržaje, razni internetski servisi nude gledanje prvih mjesec dana besplatno. Iskoristi to!

Napravi video-call party

Pozovi prijatelje putem videopoziva, upalite dobru glazbu i uživajte! Još jedno iskustvo o kojem ćeš moći pripovijedati svojoj djeci jednog dana.

Odmori se

Ovo je idealna prilika za odmoriti oči. San nam pomaže u obnavljanju organizma, u regulaciji razine stresa koji svi doživljavamo ovih dana. Naspavaj se, ali nemoj zaboraviti ustati u prikladno vrijeme. Uspostavi rutinu i raspored. Jednog dana sve će se vratiti u normalu.

Nauči nešto novo

Nauči nove ili usavrši već postojeće vještine. Sada, u vrijeme nastave na daljinu naglasak je na teorijskim znanjima, ali nemoj zaboraviti da su i vještine bitne da postaneš vrsna/vrstan u zanimanju za koje se školuješ.

U tjednu kada bi trebali biti na praktičnoj nastavi kod obrtnika naši stručni učitelji pripremaju zadatke u virtualnim učionicama. Nastavnici struke iz Praktične nastave također pripremaju zadatke, a i Youtube je prepun tutoriala.

 

Tjelovježba

Iako nam je svima kretanje ograničeno, ipak nemoj cijeli dan  boraviti na kauču. Za zdravlje je bitno da tijelo bude u pokretu i aktivno. Ako imaš svoje dvorište ili balkon, udahni svježeg zraka i radi vježbe oblikovanja. Prati i nastavu TZK na daljinu. Naši profesori daju dobre preporuke za vježbe koje možeš odraditi kod kuće. Također, online servisi omogućuju nam da vježbamo u vlastitom domu. Nakon vježbanja tijelo luči serotonin, poznatiji kao hormon sreće. Pokreni tijelo. Osjećat ćeš se pozitivnije i lakše zaboraviti na brige.

NE ZABORAVI BITI AKTIVAN U VIRTUALNOJ UČIONICI!

Svakodnevno obavljaj svoje školske obaveze. Zaviri u svoju virtualnu učionicu svaki dan i provjeri kakvi te zadaci očekuju.

 

Iza kraj   OSTANI KOD KUĆE


KAKO SE NOSITI S NEIZVJESNOŠĆU?

KAKO SE NOSITI S NEIZVJESNOŠĆU?

Vjerujemo da su događaji proteklih dana i tjedana i potpuno neočekivane situacije, drukčije od svega na što je većina građana navikla, mnoge nagnale na razmišljanje. U trenucima kada se država i svijet svim snagama bore protiv pandemije korona virusa, stanovnike zagrebačkog područja i sjeverne Hrvatske iz nedjeljnog je sna probudio snažan potres, popraćen većim brojem slabijih potresa tijekom dana. Znanstvenici upućuju i da je vjerojatno i prirodno daljnje ponavljanje blažih potresa u nadolazećem periodu. Iako možemo reći da trenutna situacija izgleda kao film čiji bi tijek kod mnogih izazvao kolutanje očima i dosadu, ona je ipak realna – svi se s njome suočavamo, a tjeskobu i strah koji izaziva, gotovo da možemo opipati. Život se mnogima okrenuo naglavce, poljuljana je rutina, mnogi se boje za budućnost i sigurnost svojih poslova, a neki nažalost i za stanje i budućnost vlastitog krova nad glavom. Sve nas to upućuje na zaključak da ništa u životu ne dolazi uz garanciju i podsjeća nas koliko smo u nekim situacijama mali i bespomoćni. Ljudi su prije svega robovi svojim navikama i volimo imati kontrolu nad svojim životom, odlukama i mogućnostima. Trenutna je situacija suprotna tome – vladaju nesigurnost, neizvjesnost i strah zbog potencijalnih događaja koji slijede. Takvo nas stanje može činiti zabrinutima, tjeskobnima, preplašenima i usmjeriti naš um na negativna predviđanja.

Postoje li načini na koje se možemo nositi s neizvjesnošću i stresom i sebi i bližnjima olakšati dane koji dolaze?
Neizvjesnost možemo opisati kao period „predviđanja“ da će se dogoditi nešto što je potencijalno opasno, a stres u uvjetima neizvjesnosti ovisi o procjeni osobe i načinu na koji će sagledati situaciju i s njom se nositi. U nastavku vam prenosimo nekoliko kratkih preporuka, objavljenih od strane APA-e (American Psychological Association) o tome na koji se način nositi sa neizvjesnošću, pa tako i s neizvjesnošću u trenutku elementarnih nepogoda i epidemija virusa.

  • Budite blagi prema sebi – svi se drukčije nosimo s teškim situacijama i potpuno je u redu ako se s neizvjesnošću nosite teže nego ljudi oko vas. Budite strpljivi sa sobom i prihvatite da nam je za neke stresne situacije potrebno više vremena da ih razriješimo.
  • Prisjetite se prošlih uspjeha i teških trenutaka koje ste preživjeli – u prošlosti ste se vjerojatno suočili sa teškim životnim situacijama i preživjeli ste ih. Prisjetite se tih trenutaka, sjetite se svojih osjećaja i pokušajte razmisliti kako ste pomogli sebi u toj situaciji, kao i o tome što biste voljeli da ste učinili drukčije. Primjerice, ukoliko ste preživjeli prometnu nesreću ili poplavu, prisjetite se tog događaja i svega što ste poduzeli, a da vam je pomoglo u suočavanju s teškoćom.
  • Razvijajte svoje vještine – u situaciji kada smo prisiljeni biti kod kuće, iskoristite vrijeme i radite na sebi! Naučite nešto novo ili se prisjetite starih, korisnih vještina koje ste prestali koristiti. Primjerice, možete učiti vježbati mindfulness, vještinu usredotočene svjesnosti koja dugoročno može stvoriti brojne prednosti za vaše mentalno zdravlje – od smanjenja doživljaja stresa, anksioznosti, do poboljšanja sposobnosti emocionalne regulacije i općeg poboljšanja mentalnog zdravlja. Naravno, ukoliko dođe do situacije potresa, nećete prionuti na mindfulness, ali zato bi vam dugoročno prakticiranje ove vještine moglo pomoći u smirivanju nakon što potres prođe.
  • Ograničite izlaganje vijestima – korisno je i potrebno biti informiran i upućen u događaje u Hrvatskoj i svijetu, kao i pratiti pouzdane upute koje nam donose vladajući u ovim kriznim situacijama. Međutim, kontinuirano praćenje i čitanje svih vijesti, može povećati našu zabrinutost. Odredite vrijeme u danu za vijesti, ali ograničite ih. Na primjer, pogledajte jedne vijesti u jednom terminu u danu. Također, izbjegavajte vijesti tijekom osjetljivih dijelova dana, primjerice, prije odlaska na spavanje.
  • Izbjegavajte previše razmišljanja o stvarima koje ne možete kontrolirati – u zahtjevnim situacijama možemo pribjeći zamišljanju najgorih mogućih scenarija. Pokušajte blokirati negativne misli kada se pojave i preusmjeriti razmišljanja.
  • Što biste savjetovali prijatelju? – zamislite da vam dođe prijatelj i s vama podijeli brigu koja vas trenutno muči. Što biste mu rekli ili savjetovali? Uživite se u situaciju i pokušajte odgovoriti na ovo pitanje. Sagledavanjem situacije izvana možda uvidite drugu perspektivu i dobijete nove ideje za svladavanjem problema.
  • Ne zaboravite na brigu o sebi – ponašajte se kao i u uobičajenim životnim situacijama i ne zaboravljajte svoje zdrave rutine. Redovito i zdravo jedite, spavajte, vodite higijenu i vježbajte. Napravite dnevni plan i raspored, nemojte „preležati“ dane.
  • Podijelite svoje brige s bližnjima – kada smo zabrinuti ili pod stresom, poželjno je podijeliti svoje brige, a ne se izolirati od drugih. Iako su u ovoj situaciji ograničeni socijalni kontakti, možete nazvati prijatelje i obitelj ili se čuti i vidjeti koristeći internet i video pozive. Budite otvoreni i tražite socijalnu podršku od svojih bližnjih, obitelji i prijatelja.
  • Kontrolirajte ono što možete – umjesto brige o stvarima koje ne možemo kontrolirati, usmjerite se na ono što možemo kontrolirati. Možemo ograničiti svoje izlaske iz kuće i na taj način doprinijeti borbi protiv korona virusa ili pomoći starijim susjedima (držeći se propisanih mjera).
  • Potražite stručnu pomoć – ukoliko vam je preteško samostalno se nositi s brigama, tjeskobom, stresom i nesigurnosti, potražite pomoć! Psiholozi su stručnjaci koji su uvijek voljni pomoći vam u nošenju s problemima i saslušati vas u svim problemima s kojima se suočavate.

Psihološko savjetovanje možete dobiti na TESINOM 

Telefonu za psihološku pomoć 01/48 28 888 svakim radnim danom od 10- do 22 sata ili mailom na: psiho.pomoc@tesa.hr
Tijekom krize korona virusa, otvoreni su i drugi telefoni za psihološku pomoć i informacije, možete ih pronaći na ovim stranicama:
www.koronavirus.hr
www.psiholoska-komora.hr/1240   i   www.psiholoska-komora.hr/1238
Pomoći nam može i malo humora, pa se tako možemo prisjetiti citata koji se pripisuje Benjaminu Franklinu: „Jedino što je u životu sigurno su smrt i porezi!“

Tajana Jančec, mag. psych. Psihološki centar TESA

Izvor: http://www.tesa.hr/istaknuto/se-nositi-s-neizvjesnoscu/

 


APLIKACIJA STELLA...

APLIKACIJA STELLA

 

Poštovane učenici i roditelji,

U trenucima kada se suočavamo s brojnim izazovima uzrokovanim aktualnom situacijom vezano uz pandemiju Coronavirusa i  potresom u gradu Zagrebu, brojna djeca i mladi, kao i odrasli, mogu pokazivati različite emocionalne i ponašajne reakcije. Jedan dio ovih promjena u mentalnom funkcioniranju je normala reakcija na stres u uvjetima realne opasnosti. Međutim, u neke djece i mladih aktualna situacija dvostruke „prijetnje“ može potaknuti značajnije promjene u funkcioniranju i emocionalnom reagiranju.

Stoga vam dostavljamo informaciju o interaktivnoj mobilnoj aplikaciji „Stella“ namjenjenoj mladima u dobi od 11 do 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima. Aplikacija je usmjerena na promociju i prevenciju mentalnog zdravlja mladih.

Aplikacija Stella sadrži edukativne materijale o mentalnom zdravlju mladih te

tehnike za samopomoć za probleme mentalnog zdravlja, prvenstveno tjeskobu (anksioznost) i depresivnost.

Aplikacija Stella dostupna je besplatno na linku:  https://projekt-stella.com.hr/

Škola je dobila preporuku za korištenje aplikacije od predsjednice Hrvatske udruge za dojenačku, dječju i adolescentnu psihijatriju doc.prim.dr.sc. Vlatke Boričević Maršanić.

Aplikacija Stella dobila je pozitivno mišljenje Hrvatske udruge za dojenačku, dječju i adolescentnu psihijatriju te Katedre za Kliničku psihologiju FFZG.

Ministarstvo zdravstva na temelju mišljenja HZJZ i Ministarstvo obrazovanja je dalo suglasnost za aplikaciju.

 

Priloženi dokumenti:
Aplikacija Stella Newsletter.pdf


Kutak za učenike

                                                                                    Ne može svatko biti odličan učenik, ali svatko može postati odličan čovjek!    

 

Dragi učenici!

Ova stranica je namijenjena vama. Tu ćete naći različite savjete vezane za lakše savladavanje gradiva, izradu prezentacija, plakata i sl.

 

 

ŠEST RAZLOGA ZA ŠUTNJU


Webmail CARNET
E - DNEVNIK
e - Dnevnik za nastavnike
AZOO I ASOO - SKUPOVI
OBRAZOVANJE ODRASLIH

Želite nastaviti obrazovanje?

Želite promijeniti zanimanje?

Mi imamo rješenje!

Kliknite na ovdje.

 

Admini. imenika

Administrator imenika je osoba u školi zadužena za ažuriranje LDAP imenika škole tj. podataka elektroničkih identiteta u sustavu AAI@EduHr učenika i djelatnika škole.

U našoj školi administrator imenika je Tihomir Pauković, dipl. ing.

Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

SAT

VRIJEME
Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 5. 2014.

Ukupno: 513896
Danas: 6
Korisni linkovi
E - ŠKOLA
e Lektire
Hrvatski pravopis
ISPRAVI.ME

Korisničko sučelje aplikacije za računalnu provjeru pravopisa

https://ispravi.me/

Struna - Hrvatsko strukovno nazivlje

Terminološka baza hrvatskoga strukovnog nazivlja

http://struna.ihjj.hr/page/o-struni/

E - ENCIKLOPEDIJA
Korisni linkovi
CMS za škole logo
Drvodjeljska škola Zagreb / Savska cesta 86, HR-10000 Zagreb / ss-drvodjeljska-zg.skole.hr / ured@ss-drvodjeljska-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju