preskoči na sadržaj

Drvodjeljska škola Zagreb

Ankica Rebrović

Ne pokušavajte postati čovjek od uspjeha,pokušajte biti čovjek od vrijednosti!

Na ovim stranicama  mogu se  pronaći informacije i sadržaji u elektroničkom obliku vezani za nastavne predmete prof. Ankice Rebrović,kao i zanimljivosti iz struke i školskog života.

 

Iz prakse

objavljeno 20.listopada 2020.

Vrednovanje kao učenje podrazumijeva aktivno uključivanje učenika u proces vrednovanja, te razvoj učeničkoga autonomnog i samoreguliranog pristupa učenju.

Ono ne rezultira ocjenom, provodi se tijekom učenja i poučavanja,a karakterizira ga vršnjačko vrednovanje i samovrednovanje.

Ovu vrstu vrednovanja,uz ostale aktivnosti proveli su učenici 4r razreda,smjer drvodjeljski tehničar restaurator na nastavnom predmetu ZAŠTITA DRVA,nastavnoj cjelini BIOLOŠKO PROPADANJE DRVA ,nastavnoj jedinici PRAVE GLJIVE TRULEŽNICE.

Aktivnosti su provedene kroz dva nastavna sata.

Ključni pojmovi koje su učenici trebali usvojiti bili su: ksilofagne gljive,prave gljive truležnice,gljive plijesni,gljive plavila.

 

Odgojno-obrazovni ishodi koje su učenici trebali ostvariti :

1.Definirati pojam prave gljive truležnice

2.Opisati  vrste i djelovanje ksilofagnih gljiva

3.Izraditi umnu mapu

4.Postaviti umnu mapu na digitalnu oglasnu ploču

5.Provesti vršnjačko vrednovanje

6. Provjeriti usvojenost ishoda rješavanjem jednostavne križaljke

 

Korelacije,interdisciplinarnost i međupredmetne teme :

Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije

A.4.1.Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju

A.5.1. Učenik analitički odlučuje o odabiru odgovarajuće digitalne tehnologije

Učiti kako učiti

B.4/5.2. Učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja

D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć

Osobni i socijalni razvoj

A.5.3.Učenik razvija svoje potencijale

 

Aktivnosti učenika:

Na početku rada učenici su pregledali pripremljenu prezentaciju na poveznici:

https://sway.office.com/bDq5yMIASKkwa9jp?ref=Link

Tijekom pregledavanja i čitanja prezentacije vodili su  bilješke.

Zatim su prema svojim bilješkama izrađivali  umnu mapu o vrstama gljiva koje su naučili -GLJIVE PLIJESNI,GLJIVE PLAVILA,PRAVE GLJIVE TRULEŽNICE,u svoju bilježnicu ili u nekom od digitalnih alata.

Izrađenu umnu mapu postavljali su na Linoit ploču na poveznici:

http://linoit.com/users/rebrovicankica/canvases/UMNA%20MAPA-KSILOFAGNE%20GLJIVE-4R%20

Koristeći ovakav način rada  učenici su međusobno surađivali,pregledavali objavljene radove i proveli vršnjačko vrednovanje.

Nakon vrednovanja, učenici su provjeravali  usvojenost ishoda učenja  rješavajući jednostavnu križaljku.

https://learningapps.org/display?v=p9diyn6v520

Dobivenim  povratnim informacijama koriste se  učenici, kako bi poboljšali učenje, ali i nastavnik, kako bi poboljšao poučavanje.

        

 

 

 

Objavljeno 05.studenog 2020.

Prijedlog digitalnog alata -Linoit

- digitalna ploča na koju se stavljaju „ljepljive bilješke” , videozapisi, slike i pripremljene datoteke sa računala

- nastavnik je autor ploče ,a posjetitelji (učenici) stavljaju na nju sadržaje

- jednostavno za učenike,ne treba prijava

- prijedlog za korištenje u nastavi: oglasna ploča razreda,oluja ideja, vizualni sažeci

 

https://en.linoit.com/

 


 

 

 


 

 


Dokumenti



Webmail CARNET
E - DNEVNIK
e - Dnevnik za nastavnike
AZOO I ASOO - SKUPOVI
OBRAZOVANJE ODRASLIH

Želite nastaviti obrazovanje?

Želite promijeniti zanimanje?

Mi imamo rješenje!

Kliknite na ovdje.

 

Admini. imenika

Administrator imenika je osoba u školi zadužena za ažuriranje LDAP imenika škole tj. podataka elektroničkih identiteta u sustavu AAI@EduHr učenika i djelatnika škole.

U našoj školi administrator imenika je Tihomir Pauković, dipl. ing.

Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

SAT

VRIJEME
Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 5. 2014.

Ukupno: 513896
Danas: 6
Korisni linkovi
E - ŠKOLA
e Lektire
Hrvatski pravopis
ISPRAVI.ME

Korisničko sučelje aplikacije za računalnu provjeru pravopisa

https://ispravi.me/

Struna - Hrvatsko strukovno nazivlje

Terminološka baza hrvatskoga strukovnog nazivlja

http://struna.ihjj.hr/page/o-struni/

E - ENCIKLOPEDIJA
Korisni linkovi
CMS za škole logo
Drvodjeljska škola Zagreb / Savska cesta 86, HR-10000 Zagreb / ss-drvodjeljska-zg.skole.hr / ured@ss-drvodjeljska-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju