preskoči na sadržaj

Drvodjeljska škola Zagreb

Ankica Rebrović

Ne pokušavajte postati čovjek od uspjeha,pokušajte biti čovjek od vrijednosti!

Na ovim stranicama  mogu se  pronaći informacije i sadržaji u elektroničkom obliku vezani za nastavne predmete prof. Ankice Rebrović,kao i zanimljivosti iz struke i školskog života.

                                                                                                                           boogiecp.gif (400×285) | Teacher cartoon, Animated teacher, Classroom  cartoon

31.svibnja 2023.

Projekt "Svaki tjedan stolac jedan"

25.svibnja 2023.

Svaki tjedan stolac jedan-virtualna galerija

23.svibnja 2023.

Wakelet u nastavnom predmetu Oblikovanje

13.prosinca 2022.

Izvanučionična nastava u Dubrovniku

17.svibnja 2022.

Bačvarstvo u Drvodjeljskoj školi Zagreb

14.ožujka 2022.

Digitalne ploče

 

08.ožujka 2022.

DIGITALNE PLOČE

Sat razrednika-Padlet

Furnirske i stolarske ploče - Digipad by La Digitale

Lakovi i kozmetika drva - Digipad by La Digitale

Estetska svojstva drva-Lino it

 

01.veljače 2022.

Michael Thonet i Canva

         

 

11.siječnja 2022.

Stručno usavršavanje nastavnika strukovnih predmeta

 

22.listopada 2021.

PROJEKT PODRŠKA NAPREDOVANJU    2021./2022.

( Pravilnik o napredovanju učitelja,nastavnika,stručnih suradnika i ravnatelja u osnovnim i srednjim školama i učeničkim domovima )

- kroz napredovanje nastavnika,stručnih suradnika,ravnatelja unaprijediti kvalitetu rada 

📌 NOSITELJ AKTIVNOSTI: Ankica Rebrović

 

 
📗 CILJ🔆 kolegijalna podrška📗 CILJ📗 CILJ

📗 CILJ

 

🔆 kolegijalna podrška

 

🔆 davanje povratnih informacija ( uživo i online )

 

🔆 pružanje savjeta pri osmišljavanju i provođenju nastavnog procesa

 

📒 NAMJENA

🔆 zainteresirani za napredovanje u zvanju

 

📘 NAČIN REALIZACIJE

 

🔆 predavanja,podstranica na web stranici škole,potpora i savjeti u procesu napredovanja

 

🔆 objava novih napredovanja,zakonske promjene,važne poveznice

 

 

 📌 Pravilnik o napredovanju

Pravilnik: 8. srpnja 2019. godine   NN 68/2019

Izmjene Pravilnika: 19. svibnja 2020. godine  NN 60/2020

Izmjene Pravilnika: 31. ožujka 2021. godine   NN 32/21

 

📌 MZO

📌 Napredovanje - ASOO 

📌 Napredovanje - AZOO

 

 

Iz prakse

 

OBJAVLJENO 15.LIPNJA 2021.

📌Preporuka:

1920.-2000. Furniture design

Furniture

Ikone dizajna 1

Ikone dizajna 2

 

 

OBJAVLJENO 07.LIPNJA 2021.

                                         NA SATU RAZREDNIKA

-kroz sve aktivnosti koje smo provodili  u nastavi na daljinu naučili smo koristiti nove digitalne alate 🖱💽⌨🖨💻

-jedan od njih je Wakelet

-zadana tema - Ljubav

-zadana tema - Međunarodni dan biološke raznolikosti

 

 

 

OBJAVLJENO 01.LIPNJA 2021.

 

✅ I papir je drvo

Papier mache je vrsta materijala dobivenog iz smrvljenog papira i različitih veziva . Smrvljeni papir omekša se u vrućoj vodi , iscijedi se i miješa s brašnom , kredom , piljevinom ili pijeskom i veže voskom , smolom ili životinjskim ljepilima . Smjesa se suši na zraku ili u peći u formi ravnih ploča ili se oblikuje u glinenim ili drvenim kalupima. U Europi se koristi od 18. stoljeća , najprije za izradu manjih predmeta – kutija , okvira za slike i ogledala . U 19. stoljeću počinje se koristiti kao materijal za izradu namještaja – stolića i stolica. Uradak se oboji u crnu boju, oslika cvjetnim motivima, pa imitira  orijentalni lak.

S problemskom nastavom na nastavnom predmetu Oblikovanje susreli su se učenici drvodjeljski tehničari restauratori.Nastavna jedinica na kojoj je bila primijenjena - Historicizam.

Ishodi učenja:

 • primijeniti karakteristike stilskog razdoblja
 • stvoriti novo idejno rješenje proizvoda 

Korelacije, interdisciplinarnost i međupredmetne teme: 

 Praktična nastava
 Engleski jezik
 Učiti kako učiti
 Osobni i socijalni razvoj
 Uporaba IKT-a
 
Očekivanja MPT 
 
Učiti kako učiti
 uku A.4/5.1. 1.Upravljanje informacijama. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.
 uku A.4/5.2. 2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema. Učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja. 
 uku A.4/5.3. 3. Kreativno mišljenje. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja.
 
Osobni i socijalni razvoj 
osr B.4.2. Suradnički uči i radi u timu.
 
Uporaba IKT-a 
ikt D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti.
ikt D.4.3. Učenik predočava, stvara i dijeli ideje i uratke o složenoj temi s pomoću IKT-a. 
 

 

Vrednovanje:

 • za učenje (izlazna kartica )
 • kao učenje (lista procjene)

Problemsko pitanje  koje je  postavljeno - „Kako redizajnirati odabrani proizvod korištenjem Papier mache tehnike i materijala karakterističnih za historicizam?

Učenici su imali mogućnost odabira jednog od tri ponuđena proizvoda.

U aktivnosti Kroz povijest učenicima je prikazana  pripremljena PowerPoint  prezentacija HISTORICIZAM , dostupna na Padlet ploči. Učenici  su kroz pregledavanje prezentacije otkrivali osnovne informacije o karakteristikama povijesnog stila,materijalima i tehnikama  i izdvajali su  najbitnije informacije.

U slijedećoj aktivnost Kroz povijest i sadašnjost, a prema dobivenim radnim materijalima dostupnim na Padlet ploči i pomoću već stečenih znanja i vještina , učenici su promišljali o mogućnostima rješenja problemskog pitanja .

Skupine učenika razrađivale su  faze redizajna odabranog proizvoda :

- odabir idejnog rješenja

- skiciranje idejnog rješenja

- izrada prezentacijskog crteža

- prezentiranje  

Kroz sadašnjost je bila aktivnost u kojoj su učenici predstavljali prezentacijske crteže na platformi Canva.Uz pomoć profesorice  pripremili su glasovanje  za najbolji prezentacijski crtež.

Posljednja provedena aktivnost bila je Jesmo li bili efikasni? u kojoj su učenici primijenili postupak samoprocjene na problemskom zadatku. Većinom su bili  zadovoljni provedbom i rješenjem problemskog zadatka,a poneki bi promijenili pristup ili pojedine korake prilikom njegovog rješavanja.

Aktivnosti su provedene kroz četiri nastavna sata.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OBJAVLJENO 20.TRAVNJA 2021.


✅  SCENARIJ POUČAVANJA-suvremeni pristup pripremanju za nastavni sat

-scenariji poučavanja ili scenariji učenja predstavljaju niz ideja za osuvremenjivanje nastavnoga procesa

-u središtu procesa je učenik kao aktivni sudionik

-to je svojevrsna metodička uputa za nastavni sat

Aktivan učenik:

-sudjeluje u razgovoru

-raspravlja

-rješava probleme

-istražuje

 

Temeljna načela scenarija poučavanja:

-usmjerenost na učenika 

-poticanje suradničkog okruženja 

-implementacija informacijsko- komunikacijske tehnologije

-primjena suvremenih nastavnih strategija, metoda i postupaka 

-povezivanje sa svakodnevnim životom 

-inovativnost i kreativnost 

-inkluzivni pristup

Scenarij poučavanja TALENTIRANI GRADITELJI (padlet.com)

 

 

Objavljeno 21.siječnja 2021.

✅ Prijedlog digitalnog alata-Coggle

-digitalni alat za izradu mentalnih mapa

-Google račun

-suradnja u stvarnom vremenu

 

 

Objavljeno 05.studenog 2020.

✅ Prijedlog digitalnog alata -Linoit

- digitalna ploča na koju se stavljaju „ljepljive bilješke” , videozapisi, slike i pripremljene datoteke sa računala

- nastavnik je autor ploče ,a posjetitelji (učenici) stavljaju na nju sadržaje

- jednostavno za učenike,ne treba prijava

- prijedlog za korištenje u nastavi: oglasna ploča razreda,oluja ideja, vizualni sažeci

 

 

 

objavljeno 20.listopada 2020.

✅ VREDNOVANJE KAO UČENJE

Vrednovanje kao učenje podrazumijeva aktivno uključivanje učenika u proces vrednovanja, te razvoj učeničkoga autonomnog i samoreguliranog pristupa učenju.

Ono ne rezultira ocjenom, provodi se tijekom učenja i poučavanja,a karakterizira ga vršnjačko vrednovanje i samovrednovanje.

Ovu vrstu vrednovanja,uz ostale aktivnosti proveli su učenici 4r razreda,smjer drvodjeljski tehničar restaurator na nastavnom predmetu ZAŠTITA DRVA,nastavnoj cjelini BIOLOŠKO PROPADANJE DRVA ,nastavnoj jedinici PRAVE GLJIVE TRULEŽNICE.

Aktivnosti su provedene kroz dva nastavna sata.

Ključni pojmovi koje su učenici trebali usvojiti bili su: ksilofagne gljive,prave gljive truležnice,gljive plijesni,gljive plavila.

 

Odgojno-obrazovni ishodi koje su učenici trebali ostvariti :

1.Definirati pojam prave gljive truležnice

2.Opisati  vrste i djelovanje ksilofagnih gljiva

3.Izraditi umnu mapu

4.Postaviti umnu mapu na digitalnu oglasnu ploču

5.Provesti vršnjačko vrednovanje

6. Provjeriti usvojenost ishoda rješavanjem jednostavne križaljke

 

Korelacije,interdisciplinarnost i međupredmetne teme :

Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije

A.4.1.Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju

A.5.1. Učenik analitički odlučuje o odabiru odgovarajuće digitalne tehnologije

Učiti kako učiti

B.4/5.2. Učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja

D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć

Osobni i socijalni razvoj

A.5.3.Učenik razvija svoje potencijale

 

Aktivnosti učenika:

Na početku rada učenici su pregledali pripremljenu prezentaciju na poveznici:

PRAVE GLJIVE TRULEŽNICE (office.com)

Tijekom pregledavanja i čitanja prezentacije vodili su  bilješke.

Zatim su prema svojim bilješkama izrađivali  umnu mapu o vrstama gljiva koje su naučili -GLJIVE PLIJESNI,GLJIVE PLAVILA,PRAVE GLJIVE TRULEŽNICE,u svoju bilježnicu ili u nekom od digitalnih alata.

Izrađenu umnu mapu postavljali su na Linoit ploču na poveznici:

UMNA MAPA-KSILOFAGNE GLJIVE-4R - lino (linoit.com)

Koristeći ovakav način rada  učenici su međusobno surađivali,pregledavali objavljene radove i proveli vršnjačko vrednovanje.

Nakon vrednovanja, učenici su provjeravali  usvojenost ishoda učenja  rješavajući jednostavnu križaljku.

KSILOFAGNE GLJIVE (learningapps.org)

Dobivenim  povratnim informacijama koriste se  učenici, kako bi poboljšali učenje, ali i nastavnik, kako bi poboljšao poučavanje.

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    


 

  


Dokumenti



Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Svjedodžbe

Sve informacije o izdavanju duplikata/prijepisa svjedodžbe pogledajte ovdje.

Webmail CARNET
E - DNEVNIK
e - Dnevnik za nastavnike
AZOO I ASOO - SKUPOVI
OBRAZOVANJE ODRASLIH

Želite nastaviti obrazovanje?

Želite promijeniti zanimanje?

Mi imamo rješenje!

Kliknite na ovdje.

Admini. imenika

Administrator imenika je osoba u školi zadužena za ažuriranje LDAP imenika škole tj. podataka elektroničkih identiteta u sustavu AAI@EduHr učenika i djelatnika škole.

U našoj školi administrator imenika je Tihomir Pauković, dipl. ing.

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

VRIJEME
Korisni linkovi
E - ŠKOLA
e Lektire
Hrvatski pravopis
ISPRAVI.ME

Korisničko sučelje aplikacije za računalnu provjeru pravopisa

https://ispravi.me/

Struna - Hrvatsko strukovno nazivlje

Terminološka baza hrvatskoga strukovnog nazivlja

http://struna.ihjj.hr/page/o-struni/

E - ENCIKLOPEDIJA
Korisni linkovi
CMS za škole logo
Drvodjeljska škola Zagreb / Savska cesta 86, HR-10000 Zagreb / ss-drvodjeljska-zg.skole.hr / ured@ss-drvodjeljska-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju