Ne pokušavajte postati čovjek od uspjeha,pokušajte biti čovjek od vrijednosti!
Na ovim stranicama mogu se pronaći informacije i sadržaji u elektroničkom obliku vezani za nastavne predmete prof. Ankice Rebrović,kao i zanimljivosti iz struke i školskog života.
31.svibnja 2023.
Projekt "Svaki tjedan stolac jedan"
25.svibnja 2023.
Svaki tjedan stolac jedan-virtualna galerija
23.svibnja 2023.
Wakelet u nastavnom predmetu Oblikovanje
Izvanučionična nastava u Dubrovniku
17.svibnja 2022.
Bačvarstvo u Drvodjeljskoj školi Zagreb
14.ožujka 2022.
08.ožujka 2022.
DIGITALNE PLOČE
Furnirske i stolarske ploče - Digipad by La Digitale
Lakovi i kozmetika drva - Digipad by La Digitale
Estetska svojstva drva-Lino it
01.veljače 2022.
11.siječnja 2022.
Stručno usavršavanje nastavnika strukovnih predmeta
22.listopada 2021.
PROJEKT PODRŠKA NAPREDOVANJU 2021./2022.
( Pravilnik o napredovanju učitelja,nastavnika,stručnih suradnika i ravnatelja u osnovnim i srednjim školama i učeničkim domovima )
- kroz napredovanje nastavnika,stručnih suradnika,ravnatelja unaprijediti kvalitetu rada
📗 CILJ
🔆 kolegijalna podrška
🔆 davanje povratnih informacija ( uživo i online )
🔆 pružanje savjeta pri osmišljavanju i provođenju nastavnog procesa
📒 NAMJENA
🔆 zainteresirani za napredovanje u zvanju
📘 NAČIN REALIZACIJE
🔆 predavanja,podstranica na web stranici škole,potpora i savjeti u procesu napredovanja
🔆 objava novih napredovanja,zakonske promjene,važne poveznice
Pravilnik: 8. srpnja 2019. godine NN 68/2019
Izmjene Pravilnika: 19. svibnja 2020. godine NN 60/2020
Izmjene Pravilnika: 31. ožujka 2021. godine NN 32/21
📌 MZO
Iz prakse
OBJAVLJENO 15.LIPNJA 2021.
📌Preporuka:
OBJAVLJENO 07.LIPNJA 2021.
✅ NA SATU RAZREDNIKA
-kroz sve aktivnosti koje smo provodili u nastavi na daljinu naučili smo koristiti nove digitalne alate 🖱💽⌨🖨💻
-jedan od njih je Wakelet
-zadana tema - Ljubav
-zadana tema - Međunarodni dan biološke raznolikosti
OBJAVLJENO 01.LIPNJA 2021.
✅ I papir je drvo
Papier mache je vrsta materijala dobivenog iz smrvljenog papira i različitih veziva . Smrvljeni papir omekša se u vrućoj vodi , iscijedi se i miješa s brašnom , kredom , piljevinom ili pijeskom i veže voskom , smolom ili životinjskim ljepilima . Smjesa se suši na zraku ili u peći u formi ravnih ploča ili se oblikuje u glinenim ili drvenim kalupima. U Europi se koristi od 18. stoljeća , najprije za izradu manjih predmeta – kutija , okvira za slike i ogledala . U 19. stoljeću počinje se koristiti kao materijal za izradu namještaja – stolića i stolica. Uradak se oboji u crnu boju, oslika cvjetnim motivima, pa imitira orijentalni lak.
S problemskom nastavom na nastavnom predmetu Oblikovanje susreli su se učenici drvodjeljski tehničari restauratori.Nastavna jedinica na kojoj je bila primijenjena - Historicizam.
Ishodi učenja:
Korelacije, interdisciplinarnost i međupredmetne teme:
Vrednovanje:
Problemsko pitanje koje je postavljeno - „Kako redizajnirati odabrani proizvod korištenjem Papier mache tehnike i materijala karakterističnih za historicizam?“
Učenici su imali mogućnost odabira jednog od tri ponuđena proizvoda.
U aktivnosti Kroz povijest učenicima je prikazana pripremljena PowerPoint prezentacija HISTORICIZAM , dostupna na Padlet ploči. Učenici su kroz pregledavanje prezentacije otkrivali osnovne informacije o karakteristikama povijesnog stila,materijalima i tehnikama i izdvajali su najbitnije informacije.
U slijedećoj aktivnost Kroz povijest i sadašnjost, a prema dobivenim radnim materijalima dostupnim na Padlet ploči i pomoću već stečenih znanja i vještina , učenici su promišljali o mogućnostima rješenja problemskog pitanja .
Skupine učenika razrađivale su faze redizajna odabranog proizvoda :
- odabir idejnog rješenja
- skiciranje idejnog rješenja
- izrada prezentacijskog crteža
- prezentiranje
Kroz sadašnjost je bila aktivnost u kojoj su učenici predstavljali prezentacijske crteže na platformi Canva.Uz pomoć profesorice pripremili su glasovanje za najbolji prezentacijski crtež.
Posljednja provedena aktivnost bila je Jesmo li bili efikasni? u kojoj su učenici primijenili postupak samoprocjene na problemskom zadatku. Većinom su bili zadovoljni provedbom i rješenjem problemskog zadatka,a poneki bi promijenili pristup ili pojedine korake prilikom njegovog rješavanja.
Aktivnosti su provedene kroz četiri nastavna sata.
OBJAVLJENO 20.TRAVNJA 2021.
✅ SCENARIJ POUČAVANJA-suvremeni pristup pripremanju za nastavni sat
-scenariji poučavanja ili scenariji učenja predstavljaju niz ideja za osuvremenjivanje nastavnoga procesa
-u središtu procesa je učenik kao aktivni sudionik
-to je svojevrsna metodička uputa za nastavni sat
Aktivan učenik:
-sudjeluje u razgovoru
-raspravlja
-rješava probleme
-istražuje
Temeljna načela scenarija poučavanja:
-usmjerenost na učenika
-poticanje suradničkog okruženja
-implementacija informacijsko- komunikacijske tehnologije
-primjena suvremenih nastavnih strategija, metoda i postupaka
-povezivanje sa svakodnevnim životom
-inovativnost i kreativnost
-inkluzivni pristup
Scenarij poučavanja TALENTIRANI GRADITELJI (padlet.com)
Objavljeno 21.siječnja 2021.
✅ Prijedlog digitalnog alata-Coggle
-digitalni alat za izradu mentalnih mapa
-Google račun
-suradnja u stvarnom vremenu
Objavljeno 05.studenog 2020.
✅ Prijedlog digitalnog alata -Linoit
- digitalna ploča na koju se stavljaju „ljepljive bilješke” , videozapisi, slike i pripremljene datoteke sa računala
- nastavnik je autor ploče ,a posjetitelji (učenici) stavljaju na nju sadržaje
- jednostavno za učenike,ne treba prijava
- prijedlog za korištenje u nastavi: oglasna ploča razreda,oluja ideja, vizualni sažeci
objavljeno 20.listopada 2020.
✅ VREDNOVANJE KAO UČENJE
Vrednovanje kao učenje podrazumijeva aktivno uključivanje učenika u proces vrednovanja, te razvoj učeničkoga autonomnog i samoreguliranog pristupa učenju.
Ono ne rezultira ocjenom, provodi se tijekom učenja i poučavanja,a karakterizira ga vršnjačko vrednovanje i samovrednovanje.
Ovu vrstu vrednovanja,uz ostale aktivnosti proveli su učenici 4r razreda,smjer drvodjeljski tehničar restaurator na nastavnom predmetu ZAŠTITA DRVA,nastavnoj cjelini BIOLOŠKO PROPADANJE DRVA ,nastavnoj jedinici PRAVE GLJIVE TRULEŽNICE.
Aktivnosti su provedene kroz dva nastavna sata.
Ključni pojmovi koje su učenici trebali usvojiti bili su: ksilofagne gljive,prave gljive truležnice,gljive plijesni,gljive plavila.
Odgojno-obrazovni ishodi koje su učenici trebali ostvariti :
1.Definirati pojam prave gljive truležnice
2.Opisati vrste i djelovanje ksilofagnih gljiva
3.Izraditi umnu mapu
4.Postaviti umnu mapu na digitalnu oglasnu ploču
5.Provesti vršnjačko vrednovanje
6. Provjeriti usvojenost ishoda rješavanjem jednostavne križaljke
Korelacije,interdisciplinarnost i međupredmetne teme :
Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
A.4.1.Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju
A.5.1. Učenik analitički odlučuje o odabiru odgovarajuće digitalne tehnologije
Učiti kako učiti
B.4/5.2. Učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
Osobni i socijalni razvoj
A.5.3.Učenik razvija svoje potencijale
Aktivnosti učenika:
Na početku rada učenici su pregledali pripremljenu prezentaciju na poveznici:
PRAVE GLJIVE TRULEŽNICE (office.com)
Tijekom pregledavanja i čitanja prezentacije vodili su bilješke.
Zatim su prema svojim bilješkama izrađivali umnu mapu o vrstama gljiva koje su naučili -GLJIVE PLIJESNI,GLJIVE PLAVILA,PRAVE GLJIVE TRULEŽNICE,u svoju bilježnicu ili u nekom od digitalnih alata.
Izrađenu umnu mapu postavljali su na Linoit ploču na poveznici:
UMNA MAPA-KSILOFAGNE GLJIVE-4R - lino (linoit.com)
Koristeći ovakav način rada učenici su međusobno surađivali,pregledavali objavljene radove i proveli vršnjačko vrednovanje.
Nakon vrednovanja, učenici su provjeravali usvojenost ishoda učenja rješavajući jednostavnu križaljku.
KSILOFAGNE GLJIVE (learningapps.org)
Dobivenim povratnim informacijama koriste se učenici, kako bi poboljšali učenje, ali i nastavnik, kako bi poboljšao poučavanje.
Administrator imenika je osoba u školi zadužena za ažuriranje LDAP imenika škole tj. podataka elektroničkih identiteta u sustavu AAI@EduHr učenika i djelatnika škole.
U našoj školi administrator imenika je Tihomir Pauković, dipl. ing.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Linkovi |