preskoči na sadržaj

Drvodjeljska škola Zagreb

Margita Vukorepa

   GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE - ŠKOLSKA GODINA 2014./2015.

 

Planiranje izrade Izvedbenog školskog programa Građanskog odgoja i obrazovanja kao nadopuna Godišnjeg plana i programa rada Drvodjeljske škole Zagreb

 

Koraci u izradi:  -  upoznati sve nastavnike s programom Građanskog odgoja i obrazovanja 

                               N.N. 104/14  od 28.8.2014.

                            -  u izradu Izvedbenog školskog programa Građanskog odgoja i

                               obrazovanja uključuju se stručna vijeća

                            -  izrađeni Izvedbeni  program GOO

                               integrira se u nastavni plan i program i Školski kurikulum

                            -  nastavnici zajednički  planiraju teme i ishode na naćin da

                               pronalaze poveznice u nastavnim jedinicama pojedinih

                               predmeta, kao  i  izvanučioničkim aktivnostima

                            -  tijekom godine provodi se mjesečno planiranje i

                               programiranje  ishoda  GOO

PLAN INTEGRIRANJA PROGRAMA MEĐUPREDMETNH SADRŽAJA GOO U POSTOJEĆE PREDMETE  I IZVANUČIONIČKE AKTIVNOSTI

MEĐUPREDMETNO - 20 SATI U SKLOPU SVI PREDMETA

Navedeni broj sati ne znači povećanje broja sati,nego integriranje i koreliranje sadržaja s ciljem istodobnog razvijanja i predmetne i građanske kompetencije.

SAT RAZREDNIKA  -   5 SATI

Navedeni broj sati uključuje teme predviđene planom SRZ .

IZVANUČIONIČKE AKTIVNOSTI      -  10 SATI

Ostvaruju se suradnjom škole i lokalne zajednice. U njih trebaju biti uključeni svi učenici prema njihovim interesima i mogućnostima škole. Oblici uključivanja mogu biti različiti : na razini cijele škole, pojedinog razreda ili skupine učenika. Obuhvaćaju istraživačke aktivnosti ( npr.zaštita potrošača), volonterske aktivnosti ( npr: pomoć starijim osobama ili osobama s posebnim potrebama, djeci koja žive u siromaštvu), organizacijske aktivnosti (npr. obilježavanje posebnih tematskih dana), proizvodno inovativne aktivnosti (npr. zaštita okoliša, rad u školskoj zadruzi) i druge srodne projekte i aktivnosti.

VOĐENJE DOKUMENTACIJE ZA PRAĆENJE I VREDNOVANJE POSTIGNUĆA

IMENIK UČENIKA

Postignuća učenika upisuju se u odgovarajuću rubriku GOO, a u rubriku za bilješke upisuje se vrsta aktivnosti prema elementima ocjenjivanja. U rubriku bilježaka upisuju se ona zapažanja o učeniku koja pomažu u konačnom vrednovanju postignuća učenika u GOO.Nastavnik kroz ocjenjivanje unutar svog predmeta opisno prati postignuća učenika u području GOO. ocjena se donosi kao poticajna komponenta za dobar učenikov rad , kao dio elementa ocjene pojedinog predmeta.Nastavnici trebaju informirati učenike o elementima praćenja i ocjenjivanja.

DNEVNIK RADA

Navesti nastavnu jedinicu prema planu i programu predmeta.

Označiti da je obrađena tema iz GOO kraticom "GOO".

U rubrici bilježaka navesti temu GOO-a koja je obrađena na integrirani način u predmetnoj temi.

RAZREDNA MAPA GOO-a

U razrednu mapu Građanskog odgoja i obrazovanja ulaže se :

1. Izvedbeni školski program međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja GOO-a 

2. Kopije priprema za izvođenje nastave određenog predmeta u kojoj su jasno označene teme i ishodi GOO-a, najuspješniji uradci učenika, materijali vezani za  izvanučioničke aktivnosti, projekte i slično.

POMOĆ NASTAVNICIMA

- zajedničko planiranje

- predavanja kolega na stručnim vijećima

- pokazivanje primjera iz prakse na sjednicama Nastavničkog vijeća

- razmjenjivanje priprema

- mrežna stranica škole - npr. predstavljanje aktivnosti u provedbi GOO, informiranje o aktivnostima učenika u zajednici ili pak predstavljanje metoda rada prikladnih za pripremu i provedbu GOO

 

Metode uspješnog poučavanja i učenja GOO

Kao primjerene metode za ostvarivanje ishoda GOO su one koje polaze od iskustva učenika, potiču ih na sudjelovanje u zajedničkim aktivnostima i suradnji u traženju donošenja odluka, ali i u kritičkom propitivanju učinaka tih odluka u odnosu na svakog od njih i zajednicu kojoj pripadaju.Nisu isključene individualne metode učenja, no bitno je da se one koriste kao polazište za provođenje zajedničkih aktivnosti.

Kroz GOO učenici se osposobljavaju za aktivno i odgovorno građanstvo. Očekuje se upotreba interaktivnih nastavnih metoda učenja i poučavanja usmjerenih na iskustveno, timsko, suradničko i radioničko učenje.

Od svakog nastavnog predmeta traži se razvoj određenih vještina i stavova, odnosno vrijednosti koje pridonose ostvarivanju GOO.

 

 

 

 

                               


Dokumenti

Krovna mapa za ovu stranicu nije postavljena, pa nema dokumenata za prikaz.




Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Svjedodžbe

Sve informacije o izdavanju duplikata/prijepisa svjedodžbe pogledajte ovdje.

Webmail CARNET
E - DNEVNIK
e - Dnevnik za nastavnike
AZOO I ASOO - SKUPOVI
OBRAZOVANJE ODRASLIH

Želite nastaviti obrazovanje?

Želite promijeniti zanimanje?

Mi imamo rješenje!

Kliknite na ovdje.

Admini. imenika

Administrator imenika je osoba u školi zadužena za ažuriranje LDAP imenika škole tj. podataka elektroničkih identiteta u sustavu AAI@EduHr učenika i djelatnika škole.

U našoj školi administrator imenika je Tihomir Pauković, dipl. ing.

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

VRIJEME
Korisni linkovi
E - ŠKOLA
e Lektire
Hrvatski pravopis
ISPRAVI.ME

Korisničko sučelje aplikacije za računalnu provjeru pravopisa

https://ispravi.me/

Struna - Hrvatsko strukovno nazivlje

Terminološka baza hrvatskoga strukovnog nazivlja

http://struna.ihjj.hr/page/o-struni/

E - ENCIKLOPEDIJA
Korisni linkovi
CMS za škole logo
Drvodjeljska škola Zagreb / Savska cesta 86, HR-10000 Zagreb / ss-drvodjeljska-zg.skole.hr / ured@ss-drvodjeljska-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju