GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE - ŠKOLSKA GODINA 2014./2015.
Planiranje izrade Izvedbenog školskog programa Građanskog odgoja i obrazovanja kao nadopuna Godišnjeg plana i programa rada Drvodjeljske škole Zagreb
Koraci u izradi: - upoznati sve nastavnike s programom Građanskog odgoja i obrazovanja
N.N. 104/14 od 28.8.2014.
- u izradu Izvedbenog školskog programa Građanskog odgoja i
obrazovanja uključuju se stručna vijeća
- izrađeni Izvedbeni program GOO
integrira se u nastavni plan i program i Školski kurikulum
- nastavnici zajednički planiraju teme i ishode na naćin da
pronalaze poveznice u nastavnim jedinicama pojedinih
predmeta, kao i izvanučioničkim aktivnostima
- tijekom godine provodi se mjesečno planiranje i
programiranje ishoda GOO
PLAN INTEGRIRANJA PROGRAMA MEĐUPREDMETNH SADRŽAJA GOO U POSTOJEĆE PREDMETE I IZVANUČIONIČKE AKTIVNOSTI
MEĐUPREDMETNO - 20 SATI U SKLOPU SVI PREDMETA
Navedeni broj sati ne znači povećanje broja sati,nego integriranje i koreliranje sadržaja s ciljem istodobnog razvijanja i predmetne i građanske kompetencije.
SAT RAZREDNIKA - 5 SATI
Navedeni broj sati uključuje teme predviđene planom SRZ .
IZVANUČIONIČKE AKTIVNOSTI - 10 SATI
Ostvaruju se suradnjom škole i lokalne zajednice. U njih trebaju biti uključeni svi učenici prema njihovim interesima i mogućnostima škole. Oblici uključivanja mogu biti različiti : na razini cijele škole, pojedinog razreda ili skupine učenika. Obuhvaćaju istraživačke aktivnosti ( npr.zaštita potrošača), volonterske aktivnosti ( npr: pomoć starijim osobama ili osobama s posebnim potrebama, djeci koja žive u siromaštvu), organizacijske aktivnosti (npr. obilježavanje posebnih tematskih dana), proizvodno inovativne aktivnosti (npr. zaštita okoliša, rad u školskoj zadruzi) i druge srodne projekte i aktivnosti.
VOĐENJE DOKUMENTACIJE ZA PRAĆENJE I VREDNOVANJE POSTIGNUĆA
IMENIK UČENIKA
Postignuća učenika upisuju se u odgovarajuću rubriku GOO, a u rubriku za bilješke upisuje se vrsta aktivnosti prema elementima ocjenjivanja. U rubriku bilježaka upisuju se ona zapažanja o učeniku koja pomažu u konačnom vrednovanju postignuća učenika u GOO.Nastavnik kroz ocjenjivanje unutar svog predmeta opisno prati postignuća učenika u području GOO. ocjena se donosi kao poticajna komponenta za dobar učenikov rad , kao dio elementa ocjene pojedinog predmeta.Nastavnici trebaju informirati učenike o elementima praćenja i ocjenjivanja.
DNEVNIK RADA
Navesti nastavnu jedinicu prema planu i programu predmeta.
Označiti da je obrađena tema iz GOO kraticom "GOO".
U rubrici bilježaka navesti temu GOO-a koja je obrađena na integrirani način u predmetnoj temi.
RAZREDNA MAPA GOO-a
U razrednu mapu Građanskog odgoja i obrazovanja ulaže se :
1. Izvedbeni školski program međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja GOO-a
2. Kopije priprema za izvođenje nastave određenog predmeta u kojoj su jasno označene teme i ishodi GOO-a, najuspješniji uradci učenika, materijali vezani za izvanučioničke aktivnosti, projekte i slično.
POMOĆ NASTAVNICIMA
- zajedničko planiranje
- predavanja kolega na stručnim vijećima
- pokazivanje primjera iz prakse na sjednicama Nastavničkog vijeća
- razmjenjivanje priprema
- mrežna stranica škole - npr. predstavljanje aktivnosti u provedbi GOO, informiranje o aktivnostima učenika u zajednici ili pak predstavljanje metoda rada prikladnih za pripremu i provedbu GOO
Metode uspješnog poučavanja i učenja GOO
Kao primjerene metode za ostvarivanje ishoda GOO su one koje polaze od iskustva učenika, potiču ih na sudjelovanje u zajedničkim aktivnostima i suradnji u traženju donošenja odluka, ali i u kritičkom propitivanju učinaka tih odluka u odnosu na svakog od njih i zajednicu kojoj pripadaju.Nisu isključene individualne metode učenja, no bitno je da se one koriste kao polazište za provođenje zajedničkih aktivnosti.
Kroz GOO učenici se osposobljavaju za aktivno i odgovorno građanstvo. Očekuje se upotreba interaktivnih nastavnih metoda učenja i poučavanja usmjerenih na iskustveno, timsko, suradničko i radioničko učenje.
Od svakog nastavnog predmeta traži se razvoj određenih vještina i stavova, odnosno vrijednosti koje pridonose ostvarivanju GOO.
Krovna mapa za ovu stranicu nije postavljena, pa nema dokumenata za prikaz.
Administrator imenika je osoba u školi zadužena za ažuriranje LDAP imenika škole tj. podataka elektroničkih identiteta u sustavu AAI@EduHr učenika i djelatnika škole.
U našoj školi administrator imenika je Tihomir Pauković, dipl. ing.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Linkovi |